MiejPorzadek.pl ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnym od wad.
Towar jest dostarczany przez firmę kurierską w oryginalnym, nieotwartym opakowaniu, wraz z pełną dokumentacją, tj. dowodem zakupu i kartą gwarancyjną. Produkty oferowane w sklepie MiejPorzadek.pl posiadają kartę gwarancyjną producenta oraz instrukcję obsługi.
W razie niezgodności dostarczonego Towaru ze złożonym zamówieniem, Konsument powinien odmówić przyjęcia niezamawianego Towaru i niezwłocznie powiadomić o tym obsługę sklepu.
Nabywcy przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie do wykonania umowy sprzedaży, jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 556.1-556.3 Kodeksu cywilnego.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym:
imię i nazwisko,
numer zamówienia
opis wady Towaru,
datę zakupu,
zdjęcia uszkodzenia towaru.
W celu przyspieszenia i ułatwienia złożenia reklamacji można skorzystać ze specjalnie przygotowanego formularza reklamacyjnego. Nieskorzystanie z formularza nie wpływa negatywnie na prawa Konsumenta.
W razie ewentualnych braków reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie MiejPorzadek.pl niezwłocznie powiadomi o konieczności jej uzupełnienia.
Zastosowanie się do ust. 5 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji.
Reklamacje można składać mailowo pod adresem e-mail: biuro@MiejPorzadek.pl lub telefonicznie pod nr telefonu +48 606 223 216 w godz. 9-16.
Odpowiedź na zgłoszone żądanie, zostanie udzielona w terminie 14 dni.
W przypadku reklamacji dotyczących uprawnień z gwarancji, należy kontaktować się z serwisem producenta wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej.
Konsument po odebraniu Towaru powinien go rozpakować (nie niszcząc opakowania, ani profili styropianowych) w celu sprawdzenia czy produkt nie posiada uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń itp.). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności należy sporządzić Protokół Szkody wraz z osobą dostarczającą paczkę i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
Zwrot Towaru w wyniku realizacji prawa do reklamacji odbywa się na koszt sklepu MiejPorzadek.pl. W przypadku uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń, itp.) powstałych po wydaniu Towaru sklep MiejPorzadek.pl nie ponosi odpowiedzialności.
Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru Państwu. W przypadku, gdy przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność z tytułu rękojmi wynosi jeden rok od momentu jej wydania.
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
Sklep MiejPorzadek.pl podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu internetowego, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
Klient może powiadomić nas o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: biuro@MiejPorzadek.pl.
W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem serwisu Sklepu internetowego prosimy o wskazanie rodzaju oraz daty wystąpienia nieprawidłowości.
Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.